04 March 2009

my day

MySpace

Emm...akhirnya hari kemarin telah muncul dalam tahun 2009 iaitu 03mac...yg merupakan hari aku semakin membesar dari segi jumlah pertambahan angka dalam umurku...kah3....Apa ekk aku rasa kemarin.....beh beb...sebab geng jahat wat surprise kat aku..ha3....mati2 aku ingat awat la kena mengadap Puan Kay....rupanya didalam bilik itu bersembunyi geng2 jahat dlm pelbagai aksi..muakakakaka....Thanks everibodi..muahmuahmuahMySpace...ingat jugak hampa kat aku yg sengai nih..ho3....ada kek...ada bunga..ada gelang tangan..ada happiness disitu....

Kemarin jugak menyaksikan satu keajaiban MySpace..ehh..buleh ka aku katakan keajaiban...ahh..pedulikkan....awal2 pagi..lepas mandi nak g keja, ada msg masuk...msg dari seseorang yg semakin hari semakin aku ingin jauhkan dari hidupku..ha3.....haaa...kenapa aku kata mcm tue...kerana.....kerana.....eh hampa nih..kusyuk ja baca no kalau bab camni..kah3....kerana org tue pernah hadir dlm live aku dan akhirnya telah menjadi milik org...anda paham apa yg saya tulis?..che wah..ha3...so sesape yg rajin menyelak bloq aku, tau la sape ekk..he3...lagi gembira bila wish yang ditunggu2 dari org yang paling aku ingin sangat jumpa setakat ini telah ku dapat awal pagi2 sebelum aku tido..ha33....boleyyyy?MySpacemiss u banget beb..:P

Malamnya, kuar ngan mak n adik2 g makan2 untuk menghabiskan duit kut yg aku dapat bulan nih..muahahaha....so layan la aksi 18sx dibawah...huhuhu

bunga 6 kuntum utk aku..ha3

gelang tangan dari peng you
sedap kek nih taw..
jeng3....ini lah geng jaat..ha3


5 comments:

Na Shari said...

Heppi belated besday...may u get what u wish for in life...

Anonymous said...

hepi besday....to you!!! moga segala kebahagian akan menjadi milik engko yerk...

jgn bermuram durja...

Anonymous said...

cantek arr bunga itew.. i likeeeee

[mohamadtahir] [mz] said...

ling:X

hepi besday!!! :X

{akudakjaat} said...

tengkiu sumer......