23 May 2009

aku tak sombong okayyy

Ada orang kata aku sombong?..ye ke aku sombong?.....mana ada...aku org paling tak sombong taw..hahahahahaha...bukan sombong, bukan merajuk, bukan tak maw join, bukan nak menyendiri, bukan bz sgt pun, bukan pakwe tak bagi join cuma hakikatnya aku sekarang dah jarang online segala web2 yang aku join so aku tak taw apa perkembangan terbaru.jadi bila tarikh yang telah dipilih itu telah tereksiden dengan aktvt aku yang lain so aku tak leh la nak join xtvt yang dianjurkan oleh kawan3 aku yang bes tue. walaopun hati ini sgt teringin dan teruja nak join...sila paham yerrr..hehehehhehehe..seandainya ada dari uols terbaca posting ini,i harap uols paham la ekkk....hahahaha..ada ka dia kata aku kena tambat ngan pakwe..huh..tak dak maknanya...auwww..tak rela i ditambat..di tetttttt beh gak ar.wawawa..statement jaat...hehehehhe....aku nak kata lagi....aku tak sombong taw.....aku sgt lah sempoi..cewah..puji diri sndrik nampak..hahahah

3 comments:

alang said...

Aku tak sombong. Tapi aku budak jahat. :) http://akudakjahat.blogspot.com/

{akudakjaat} said...

alang---betoi3....aku tak sombong, jaat jew..keh3..

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

ha..ha..alang..dier jahat jer..paling jahat dier suker buli org..huk3..aku adalah salah sorang mangsanyer....!!!! uwahhhh!!!