05 October 2009

terasa kah aku?

ya..aku akui..aku juga lemah kadangkala....aku tak selalunya kuat...mulanya hanya kerana gurauan tapi akhirnya aku jua yang TERKALAH...tp kenapa...adakah aku yang tersilap tafsir atau adakah kau yang terlebih tafsir..ops...entri ini mungkin sangat emosi bagi yang suka beremosi dan juga mungkin ntah hape2 bagi mereka yang tiada perasaan.bagi aku entri kali ini, sangat menyentuh perasaan aku..
ya aku akui juga ...aku seorang yang tak pandai nak 'mewarwarkan 'perasaan kaseh aku jika aku sayangkan seseorang itu....aku tak pandai nak tunjukkannya di alam maya..aku tak pandai nak tunjuk kannya dlm sms walopun hari2 aku menaip...i love u, i miss u , i need u n i want u....tetapi aku yakin jika kau berada bersamaku, dekat dengan ku...aku yakin aku mempu menunjukkan betapa kasehnya aku padamu..tapi kau sudah salah sangka..kelemahanku utk menunjukkan kaseh sayangku kau anggap aku tak amik berat...wut?..aku tak amik berat?..kau gila ka...punya sayangnya aku pada kau...boleh kau kata begitu?...adakah kau mahu aku menjadi seorang queen control yang hari2 bertanya kemana kau pergi, dengan sapa kau pergi, kenapa kau tak tepon, kenapa kau kurang msg, kenapa begitu, kenapa begini dan kenapa..kenapa...baru lah kau mengiyakan bahawa aku begitu amik berat pada kau?..macam tu ka yang kau mahu?aku bukan tak amik berat wahai sayangku..cumanya kalau kau mahu tahu......TIS IS ME..INI LAH AKU YANG SANGAT TAK PANDAI NAK CARE SECARA ALAM MAYA...YANG TAK PANDAI NAK CARING LEBIH2..INI LAH AKU YANG SANGAT KEKURANGANNYA..JADI AKU PINTA PADA KAU SUPAYA PAHAMILAH AKU..PAHAMILAH AKU BAHAWA SESUNGGUHNYA AKU NI SANGAT LAH SIMPLE DAN SEMPOI..AKU JUGA BERJIWANG..AKU JUGA PUNYA KASEH SAYANG CUMANYA AKU TAK PANDAI NAK LEBIH2..WALAU PUN KAU NAMPAK KURANG TETAPI HAKIKATNYA AKU TERLALU SAYANG SANGAT KAT KAU....PINTAKU TERIMA LAH AKU SEADANYA.



No comments: