24 December 2009

hepi

aku hepi hari nih....
bukan pasai nak g jumpa hubby...dia tak balik pun...
bukan pasai dapat bonus.......habih dah pun
bukan pasai berat badan dah kurang...buncit jugak perut aku...
bukan pasai esok cuti........tak p mana pun....
aku hepi sebab
seseorang telah memberikan aku satu peluang untuk aku tonjolkan sedikit kelainan untuk hari istimewa aku...mungkin org kata....alah....biasa ja...tp bagi aku....oohhh ..thanks God.......dia sangat paham hati aku walo tak pernah bersua muka....i lebiu kak.....moga kerna perkara ini akan mengeratkan lagi silaturrahim antara kita ya.....



4 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

nk p kenduriii iiii

\:D/

x sabaq aihhh...

Anonymous said...

MINGGU DEPAN JE LING....MAI TAW......

[mohamadtahir] [mz] said...

insyallah!!

hehe
nk ling tlg apa2 ka?? tlg kipas ngntin dah ada kaaaa..?? kiki

Anonymous said...

err..belum ada gi.....tak pun jadi pengawal bertombak lah..tp namo tombak tue....kahkahkah..nanti ilang...kah3