20 January 2010

segalanya suda berlalu

Lama tak menyontiang kat sini na....ha3....maklum lah bz banyak sejak dua menjak nih....hari nih ada sket kelapangan utk aku merajinkan diri menaip apa2 yang patot n tak patot......sedaq tak sedaq da seminggu lebeh telah berlalu majlis aku..alhamdulillah segalanya telah berlalu dengan jayanya walopun ada sedikit kekurapan yang terjadi..tak pe la....first event dalam family...tentu ada kurap bukan.....dan berakhirnya majlis itu...leganya aku rasa......lega sangat2...nak tidok pun lena..eh macam tak lena slama nih...sama ja aku rasa...kah2....
selepas majlis tue...ada jugak aku buat post mortem akan kurap2 yang terjadi...mana tau nanti leh dicover time kenduri adik2 aku pulak kan.....ada lagi 6 kenduri akan berlangsung dalam family aku nanti...insyallahhhhh.....so...jgn lupa mai taw....ha3....
mesti uols nak tgk gambaq kan....tu la...mcm biasa gambaq tak siap lagi.....my bes camerawoman n partner agak bz lately...okay aje.....i sgt paham dah...hehehehe....tak pe...pape pun i'm so excited to c ur job darling..hehehe....
Majlis sudah ...hanimun suda..keja pun suda...da masuk opis taw...cuti sat ja....hehe....ape lagi ekk yang belum?...haaa....nak masuk umah baru ngan sang suami.....ohhh...itu yang belum la....indah betoi kalau dok dekat no.....hari2 tgk sang suami...tapi nak wat gena......lagi indah dok jauh, lagi mantap rindu ni kan...auw........noti kat situ.....hahahaha...
Adoi..rindu sungguh kat sang somiku itu...n sangat tak sabar maw amik kunci rumah baru...cepat la UDA oiiiiiiii......



2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

menyontiang.....

huhu...satu lg bukti wujudnya bahasa melayu yg indah... :))

suka2... hehehe

{akudakjaat} said...

lingg.......indah bukan?...sangat indah..i loiikkeee it.ha3