01 April 2010

hadiah utk suami

Alhamdulillah......
.
.
.
.
.
.
.
.
.akhirnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scroll bawah lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku da dapat hadiah paling bernilai dlm idup aku...dan hadiah nih akan aku bagi sama somiku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
my' fruit cake' aku da berusia 5 minggu....
alhamdulillah..hadiah dari Tuhan untuk aku dan somiku....
.
.
.
.
.
seronok ada....teruja ada..sedey pun ada...mcm2 lah...tapi yang paling betoi....aku seronok la....berjaya juga 'eksperimen' aku n somi...keh3.....
alhamdulillah.....
mcm maw kabar satu dunia aku ada ' fruit cake'...he3...mcm la aku sorang kan ngandung...ramai lagi org kat sana2 nun ngandung...tapi tetap kena berhati2..masih baru dan fresh lagi fruit cake aku nih...
.
.
.
.mcm tak percaya lak....eh..eh..pae da nak jadik ibu.....dah la dok merapu merapan lagi...nampak gaya kena menyelow la aktvt2 kurang sehat i tue..he3...


1 comment:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

uhuks..yerla..yg mengfollow tue dah lama tgu...so tak dapat cepa mcm ko...diorg punya skill lembab kot...insyaalallah ader la rezeki...wish all the best of ur life...and everything was fine...AKu pun Suker!!!!