28 July 2010

sebelum dan selepas

tak banyak bezanya aku b4 n after kwen.kalau ada pun sedikit ajo..ha3..

b4-------aku suka bermsg dgn bakal suami aku.....
after-----tetap suka bermsg dgn suami aku..ateh bus..ateh feri...ateh keta...dok tgk tv..boleh kata hari2 bermsg mcm couple2 dulu.ha3

b4-------aku suka bangun lambat kalau hari cuti...kalau tak pi mana2....lagi tak kena hingag...lagi tu aku belayaq..ha3...
after-----aku suka jugak bangun lambat TETAPI kalu di rumah mak men tak leh leww...tapi tak selalu di rumah mak men..kadang2 ajo...ha3...

b4-------aku dok ngan mak aku...hari2 mak aku masak kat aku...hari2 dok hingag suh aku smayang kalau aku ralit..ha3
after---------masih lagi dok ngan mak aku...pasai somi dok jauh(cuti baru dok skali)..hari2 dok hingag suh aku smayang kalau aku ralit..ha3..see..totap dok kena besyarah g walo da tawen..ha3...

b4--------suka pi meronda dengan geng satu kepala kalau cuti2 atau tak taw nak wat apa..
after-----da jarang la sebab time meronda dah selalu di isi dengan sang somi...

b4-------berat aku banyak ni.....a+b=ab
after--------berat aku dah jadi ni....a +b+c=abcplus...hahahaha..sgt berat oo skunk nih..bertambah sungguh2 la...ha3..

b4-------tidok pelok bantai...muahahahaha
after-------da boleh tidok pelok spesis tak sama jantina lorrrr...hahahahahahaha...

Pendek kata....bukan panjangkata aku b4 n after kawen adalah tak banyak bezanya ...stay da same..so tak dak lah istilah aku tgk hang dah lain la..no no no..aku tetap aku yg sewel dari dulu sampai la....ha3...





No comments: