10 August 2010

bermulanya puasa

Hari ni hari last aku boleh makan di siang hari ye kawan2...eh..betoi la...esok kan dah mula pose...tentu lah tidak boleh makan dan minum dan macm2 yang boleh membatalkan posa di siang hari..semuanya perlu buat diwaktu malam ajo...boleh?..ha3
aku seronok..aku masih lagi diberi peluang merasai posa utk kali ini n insyaallah aku akan mencoba utk tidak berbuka disiang hari...maklumlah aku membawa saorang lagi manusia didalam perot aku yang montel ini...hu3...dan juga seronok kerna aku akan berbuka posa dan bersahur dengan sang somi buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku...he3....ehh...bersahur ja la belum pernah dgn dia..berbuka posa dah penah masa jadi tunang2an dulu..he3
so kepada kawan2 yang rajin menggodek blog aku...aku ucapkan selamat berposa dan jgn tinggai posa suka2 k..tinggai posa bila jepun menjajah tak pa.harharhar...

No comments: