08 February 2011

tempat baru

Tempat baru? uolss suka dak? eh tempat apa yang baru? tempat tidok ka?...tempat mandi ka?..tempat makan ka?..or tempat nak wat keja baru?..ha3...apa pun aku suka tempat baru..., kerja baru, environtment baru cuma..... myself ja tak baru..lama dah...30 tahun dah..opsss...tua dah aku rupanya..ha3...

Selepas 2 bulan cuti bersalin...mai kerja..aku dapat post baru...post apa?...job rotation baru ja....seronot jugak becozzz 'kurang' sket 'beban' keja yang ada..eh..'beban' ka?...my answer is...try duduk tempat tu sebulan then tell me 'beban' or wut..ha3...but for me aku enjoy lah...setahun lebih kat situ..mcm2 peel manusia aku study n perubahan yang paling aku rasa kuat ialah..perasaan kasihan is less..seminggu boleh la rasa kesian kat orang menebal but setahun kat situ..no more rasa kesian dah...enuff....hari2 dok kena 'goreng' ngan manusia.rupanya org2 yang kurang berkemampuan ni maksud aku yang nak mintak rumah PPR ni..rupanya pandai bab goreng menggoreng nih..aku pun tak pandai..ewah...eh..betoi la..aku pandai makan cheese cake ja..muahahahaha.

New job skop ni..tak dak la beza sgt cuma 'kurang' la sket bebannya...mungkin nampak free ja all da time but...who cares?..as long as i've finish my work then aku punya hal la nak buwat apa pun kan..tapi kan dok kat depan ni rasa tak beh la...nak tgk muka kat cermin pun tak leh, baru ja nak tgk ada ja public yang dok mai...geram..euwww....pahtu nak 'menteke' pun tak leh..baru nak suap..eh3 ada plak orang..haishh...sabo ja la....

1 comment:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

hahha...tau takpe...tp aku pun dah muak gak neh kat sini...hehhe sip hang mai keja dah..tak la aku makan kat meja sendiri sorang2!!!!