02 March 2011

bulan tiga @ mac

ya..apa ada dibulan ini..ada apa ya..harharharhar...gelak syaitoonn
ada sesuatu yang bertambah untuk diri aku ...harharharhar...gelak syaitoonn lagi....
yang bertambah ialah...jeng...jeng....jeng..drum roll plezzzzzz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.lagi scrooooool down...jgn mara dowh..ini blog aku kan?.. so!...nak taw...follow aje lah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.angka telah bertambah menjadikan aku
.
.
.
.
.
.
.
.
.aku.
.
.
.
.
.
.
.aku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
30 tahun esok.....ESOK WEH....esokkkkkk....ohhhhh tidakkkkk...angka 3 telah melekat dekat aku...eywww....macam tak rela tapi kena terima hakikat aku dah 30 tahun...adussss...pang sekali kat pp aku ni....mcm tak percaya ja..dok rasa macam lepas SPM...muahahahahahahahaha...ayat tak bleh blah.......
bila pae 30 tahun
1--pae da tak bleh bangun lambat dah....(bangun jugak kdg2 kalau si kecit ajak maen)
2--pae kena ubah sket perangai hak tak bagus tue...(tapi karok tak bley ubah arr..he3..)
3--pae kena rajin menambahkan amalan yang disuruh Tuhan(kdg2 terlalai jugak..he3)
4--pae kena kurangkan kontroversi dan tambahkan pendapatan..muahahaha (ha la...dah ada anak....)
5--pae kena kurangkan aktiviti mensoping.....(mudah-mudahannn)
6--pae kena kurangkan aktiviti merajuk terlampau(ini dengan incik suamy arrr...muahahahahaha)
macam2 lah nak kena berubah...patotnya tak cukup 30 pun da patot ubah tapi welll kita manusia biasa....kdg2 tersasar jugak...so harapan untuk diri sendiri..nak hari esok dan lusa dan akan datang menjadi lebih baik dan lebih baikkkkssss...


2 comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

hahaha...samer la..aku..suka sgt ngan bulan 3..cuma aku lom 3 series lagik la..ahahahhaah

Anonymous said...

hahahaha..apa ada pada angka...ewah