22 July 2011

amannnn

Terasa aman dunia aku pagi2 bila semua penghuni bilik berhantu 1, 2 dan 3 dan 4 TIADA....rasa bagai dok tepi sungai menikmati pizza kegemaran...cewah...punya nak habaq betapa chill nya aku bila penghuni2 itu TIADA....



Lepas tu bila aku mula nak buat kerja tetiba sistem Oracle pulaks down.....pehhhhh.....lagi berganda ke'chill' lan aku tu....gila best becozzzzzz...aku buleh rehat n do some of my 'homework' yang dah lama tgendala....u know wut i mean for 'homework'......haaaaaa.....'homework' is writing sumting useless in my blog...itu la homework....bila opis work tergendala.....kita perlu buat homework ye kanak2.....muahahahaha



cuma nak share sikit pagi2 nih satu pepatah yang menyatakan '' DONT JUDGE A BOOK BY ITS Cover'....come on la beb....kau layak ka nak judge orang ekkk....kau dah habis 'baik' sgt ka nak judge orang ekkk....Tuhan ja yang bleh judge kita..bukan kau..bukan aku..bukan sapa2...its just GOD...the one n only Him yang dare to judge us....kadang- kadang aku tak paham....ada lagi ka manusia jenis ini dimuka bumi ini....oouhhh..ada lagi rupanya...tapi nasib lah kau dah tak ada di level 20 dah......fuh....fuh....buang habuk atas meja nih.....muahahahahaha






p/s.pagi ni makan sepageti olio..sep bajet utk bekpes pagi ni....tq org yang buat olio tu....:)



No comments: