21 September 2011

wwwwtttffffffff

Aku tak paham la wei....opis aku nih......minggu depan orang odit2 nak mai pejabat nak odit 5s kununnya laaa......5s stand for ...Sungguh....Semak...Sampai...Sakit....Semuaaaa....dari pemahaman aku yang ortodoks sket nih....5s ni yang aku taw la...nak odit...kawasan persekitaran kita bekerja..ada habuk banyak ka...da buat label ka...susun cun ka...betoi dak.....tapi yang aku tak paham....kenapa staf kena pakai baju seragam ekkkkkkkkk?..awat orang2 odit nak odit ka spenda kale apa...sama paten ka....teletak elok ka....bra tersusun elok ka....singlet ada habuk ka dak....haiiii...tak paham la apa kaitan nak odit opis dengan kena pakai baju ikut tema?.....sapa2 tulun terang sat kat aku apa kaitan dua benda nih....nak bagi cantik sgt ka..?...kalau nak cantik semua..pakata semua pakai baju kala 'kulit'...iaitu coklat...kan seragam semua...hak laki pun sepaten...hak pompuan pun sepaten..amacam..ada bran.....



2 comments:

schabarney said...

hahhh betui2... ermmm tp kan kena tgk gak.. ada gak wana lainn gak....hat coklat gelap skit pun ada.. gak bahaya tuuu camnaaaa...

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

aku setujuuuuuu weiiiiii