01 November 2011

update my cheeky gal


my doter turns 1 years old tis month
sat saja rasa...sedar2 da besaq anak aku nih
da banyak akai da skrg nih...
cengei macam aku jugak
nakal pun mcm aku jugak..hahahaha
da boleh jalan ala2 parkinson dah...
tak lama lagi buleh lari dah la...
penat layan anak sebenaqnya seronok...
seronok yang buleh bagi letih keja hilang..
bertambah umur ain nih aku berdoa moga
ain menjadi anak yang mendengar kata
dan dijauhi dari perkara2 yang tidak ingini.



mucuknya mak ain tak mandi lagi...
mucuk sungguh...abaikan keseksian badan saye itu...uolss ade kerr..
nampak tak gusi saye e 2...hahahaha
lidah saya panjang ayah saya kata...hahahaha
waaaa...makan budokkkk...hahaha
makanan kegemaran saye adalah kunci keta tok saye
mak saye nak wat kunun2nya k-pop r...tak bes betoi...
jadik dak k-pop kawan2..
haa..ni nampak ala2 k-pop la sket...hahahaha

3 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

alololoooo....tomeii tomeiii..

MeLyssa NaDiea MRY said...

amboi anak ciklang dah besooooo....

rindunya kat cik langgggggggggggggg

{akudakjaat} said...

ling........anak je ke tomeiii....mak?kah3




mel........lang pun rindu jugak...tekenang2 kenangan mandi 3 orang dalam bilik air di umah eila...kah3.....