11 June 2012

berehat panjang

Berehat panjang?..ada seronoknya...ada yang tak syoknya....tapi banyak yang seronok dari tak seronok...
Mulai esok aku akan berehat panjang dari memegang keyboard...berehat panjang dari memandang borang PN1, berehat panjang dari berjumpa org awam yang kadangkala mensakitkan jiwa, berehat panjang dari menaiki lif yang busuk kadang2,berehat panjang dari mengeluarkan duit dimaybank, berehat panjang dari bergosip time breakfast ngan diva2 SUKPP...kah3....Kenapa aku berehat panjang?..Sapa yang taw....taw lah...sapa yang tak tau..lama2 mesti taw...welll....gosip artis perumahan, mana buleh keep lelama kannnnnnn....muahahahah...maka rajin2 lah kalian mendoakan akan segalanya berjalan dengan aman dan sempurna...hai....resah, gelisah, gementar, dan macam2 lagi lah...macam aku plak heroin pilem...ye lah...aku kan org paling rapat dengan heroin pilem...op cos aku pun terasa akan kehangatannya.....
Ya Allah, Ya Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku, Jauhilah kami dari perkara2 yang tidak diingini..Aminnn....Nah bunga cantek ni untuk auntie2 yang sangat berminat dengan saya...ha3



3 comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

AMBOII...SYOKNYAAAA...KURUS LA AKU NANTI..TAKDE OWG TEMAN P MKN!! HUWAAAAA

FaRaH NuR AQilAh said...

hope everythgs will b ok kak pae!!!pray for u~~

{akudakjaat} said...

tak dak maknanya nak kurus......pirahhhhhh



kancel lorrrr....