14 February 2013

maaf

tadi ada public lelaki bebangsa cina
dari jauh looks good
bila dia dekat aku dan mula bersuara
aku tergamam dan .........
dari lubuk hati aku paling dalam
aku rasa sangat kasehan
dan aku pun jahat sangat
aku punya nak tegelak tekentut tak dak dah
tapi aku lawan perasaan nak tegelak tu
dan aku berjaya tak gelak tapi aku senyum di dalam hati
bukan aku senyum mengejek tapi ntah la
mcm2 aku rasa
aku punya la dok sabaq pae...sabaq pae...sabaq pae
rupa boleh la not bad
badan kategori xl juz nice nice
kulit licin
tapi










































dia GAGAP tahap KRONIK
habis air liur dok mercik2
aku tgk sangat payah dia nak sebut butir2 perkataan dengan jelass

kasehan kan.

























so pae, hang kena bersyukur..walaupun hang SANGAT -SANGAT GEMUK tapi tak GAGAP
e 2 ja nak habaq


No comments: