19 March 2013

ewwwwww

pagi ni, pukoi 10.23 jam di pc aku
baru sat tadi...
ada saorang jejaka mai amik borang pprt
tiba2 ada satu benda menarik perhatian aku
sungguh aku kena tengok jugak walau aku tak mau
sebab ternampak...walau mata aku terjuling sat
apa yang aku tengok ek.
ish...malu aih nak habaq
ewah...ober.... aku pulak yang malu
betoi ar....
bukan la.....aku tgk dia pakai rantai....
eh, tak salah aih pakai rantai
memang la tak salah
pakai pi la rantai mas ka, rantai silver ka, rantai beskal ka
aku pedulik apa, bukan laki aku pun
tapi
dia pakai rantai 'buah stoberi' u
ala...tak kan tak paham kot....
banyak kot 'buah stoberi' dia...euwwwww...geli aih....
tau la dah kawen....ingat ka kat cameroon ja ada buah stoberi
kat penang pun ada...'buah stoberi berantai'...kah3


















































*buah stoberi aka luv bite..malu aih nak sebut

2 comments:

eika_jps said...

salam perkenalan....buah stoberi tu apa yer....confuse sikit maklumlh budak baru belajar....hehehe....

jemput singgah blog eika plak yer...

http://atikarafina.blogspot.com/

Anonymous said...

kalau nak tau kena tanya datin anne. kah3


budakjaat