22 September 2013

malas

Adoi..berabuknya rumah aku...ya..sebab tuan rumah sejak azali sedikit malas..ha3
Bukan aku ja kot..ada la dua tiga ampat lima orang yang agak sama taraf malasmya mcm aku jgk kan..kan..no update..no new foto..no nothing.hahaha.
Rasanya last update nk dekat raya kot no..ala..ada org nk baca kew kalo aku update
Haha.non hado..
Mlm ni aku busan gila.dua hari cuti. Aku dok umh ja.abg x blik minggu ni.so aku dan ain mkn tido ja.tanah luaq pun aku x pijak.tudia
Betapa nk hbg kata aku jaga kulit
Puiii.jaga la sangat.ha3
Dua hari jenoh dok menjerit dan membebel kat ain.keja bagi aku sakit jiwa.hahaha. dia dok diam tu ada ja keja dia. Pastu sat2.mak ain nk cucu.mak ain nk kincin.makkk ain nk bewok..yg best tu..bila suh p jamban.dia ajak p skali.dia kata.mak jom la tengok.ada hantu tu.haiiii..siang2 mana ada hantu..pastu lepas mandi aku nk sikat rambut.siap dia kata mak ni suka shikat kuat2.mana aku tak sikat kuat2.rambut rosot kalah rambut afro.hahaha.pahtu bebai.tak maw awan mak.hoihh.keja nk unfriend ngan aku ja ain ni.saboo je lew.
eh.sebenaqnya aku nk stori bab len.tecerita plak pasai anak.ishh.ok lah.nanti jemu plak uolsss.
Haii.saya la ain.cantik tak my make up.tp bukan mak saya buat
Tapi m.su saya yg buat.hehehe

2 comments:

sharahgorgeous.blogspot.com said...

comelnyer ain

Anonymous said...

Ain comel pasai gen mak dia lebih.kahkahkah

Mak ain