04 November 2013

sabah part 1


Tak tau nk mula dari mana crita coti coti ku ini..masih ada org dok tunggu ka?...aku simpan ja dalam draft...saja dah cemuih.....publish pi lah


Okey..kita mula dari Selasa 24.9.2013 lepas magrib.,kami ( aku,abg,adik aku 4 org n adik ipaq sorang) amik flight to kl sebab dr penang tak dak p Tawau..smpai lcct.,kami stay kat Sky City hotel kat salak tinggi pasai aku tak larat nk tdok kat airport...kalau sejam dua tak pa..ni hampir doblas jam...mau sakit jiwa kan..so plan cr otel...pasai adik aku p amik flight to tawau pkoi doblas tghari.nk tunggu dr pkoi sebelas mlm to doblas esok tu...i is letih...plan b kami guna....So kami amik dua bilik. satu utk pompuan.satu utk laki..kos adalah rm250 utk 2 bilik n plus van dari airport to otel n return back to airport adalah rm180.so jumlah untuk hari 1st adalah rm430.so kami bahagi 7.brapa? Kira sendiri.

cek in skrang dah cepat.tak macam dulu..cuma p verified saja kat kaunter.

dok tunggu sebelum naek kapei terbang


keletihan.siang tu keja lagi.hak dua lagi pun ptg tu baru sampai penang.

dah kat hotel sky city..abg dok settle bilik...


saja.tgk wallpaper cantik

ni bilik kami..cantik jugak...


ok jugak.baruuuu lagi hotel ni

sukaaaaaa

TLT

Time to sleep

sabahhhh aku datangggggggggg...poyo

tunggu part 2 yerrr

2 comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

serius..hang mmg malas nak berceritakan..coti2 hang neh...cpt la entri tu bg details skit....nak plan neh!!!

{akudakjaat} said...

u know me la kannnn...malas adalah prinsip no 1 bila berblog...kah3