04 December 2008

sangat ngantok

MyHotComments.com



Hai uols....lama aku tak updet kat sini..bukan aper...demam ''salam'' telah melanda..so bila demam ''salam'' telah mai...aku pun jadi la ''salam'' nak mengarang..ha3....comey tak pic kat atas...actually tak dak kena mengena ngan aku cuma nya mood aku skunk nih teramat gila tahap babun punya mengantok...pagi tadi menteke nasik lemak so mata pun mula la nak stim gila dah nih....uwarrghhhh...ermmm...da patploh kali da aku menguap...mesti burok kan kalau uols tgk..muakakakaka.....

ermm..apa ekk nak crita....ape ekk aku buat last weekend ari tue?..haaa...minggu lepas agak bz dgn personal matter...actually idak la personal sgt cuma tulun kawan...ja..ha3...ok meh aku cerita apa yang aku ingat satu persatu..ha3...


~~25/11/2008~~
Pagi mcm biasa mengabdikan diri kat tempat keja..ha3....Malam lak menghadiahkan diri dengan menonton muvie kat Sunway Carnival...layan cita apa ekk..lupa la plak..pasai penyakit anjing gila tue..ape ekk tajuk dia..tulun bagi taw sat...den lupa la..ha3...


~~26/11/2008~~
Sgt malas nak p keja...smalam balik lambat..ha3....so ari ni tak de apa yang menarik cumanya pada malam hari aku g karok ngan mebe dan adik aku....biasa la lama da tak pi so aku layan 10 lagu...adik aku 10 lagu and mebe aku pun 10 lagu..haaa..pueh ati aku..ha3....


~~28/11/2008~~
Hari yang paling bes coz sok cuti..ha3....keja cam biasa , malam g lepak umah sya, mebe bek aku ..g tolon wat hantaran kat dia coz dia da nak nikah ahad nanti....lepak sampai kol 11 mlm ..letih gak tp bes mak dia jamu makan mcm2..hahahah...hak letey pun jadik tak letey..ha3....


~~29/11/2008~~
Ari ni classmate aku kawen...kat Kg Melayu so aku g kendurik ngan Jet...tu la teman aku pi mana pun...Jet ni besfren aku dari sekolah menengah lagi so kemana pun kami banyak berdua la...balik dari kenduri lepak sat umah aku, pahtu terus g amik sya..nak g beli last barang utk hantaran esok...maklum la ada lagi serpih2 barang tak pi carik.....sya da nak nikah esok, so g la tolong apa yg patot..he3..sok2 time aku depa lak mai turun tolong kan...ha3...aku kat uma sya sampai late night...uiihhh...boley la tahan ngantok ngan letey tp bukan selalu nak tolong mebe..g pun sok majlis nikah dia aku tak leh attend coz aku ada hal lain...



~~30/11/2008~~

Pagi around 7a.m aku n family da mula bertolak g shah alam utk attend adik aku nye konvo...ermmm...aku jadik penompang ja...adik aku yg drive..ha3.....aku tak dek lesen g....takot lew nak amik..ha3....so kat sana dok kat De Palma...so far ok la otel tu....otel bajet ja.....lama tak turun shah alam rasa rindu lak..maklum la da hampir 5 tahun da aku tinggalkan tempat yg sgt banyak kenangan tue...dishortkan story aku dok sana satu ari...ptg senin terus betolak balik ke Penang....lega...ha3...


~~2/11/2008~~
Aku cuti ari nih..sgt lemah nak bangun pagi tue, dok lama dalam keta sakit habis pinggang2 aku yg banyak lemak nih..ha3....tengahari baru bangun...lepak2 tgk tv...mlm jet ajak g karok lagi..peh.....layan beb...10 lagu tu.....ntah la...bes sgt kalau dapat nyanyi kuat2..hahahaha....

So...watammatkalimaturob.....hahahaha...abih da citer aku utk minggu lepas....saja la da tak tau nak type apa.....ha3...

MyHotComments.com

No comments: