15 January 2009

makan free lagi..

Adui...leteynya pala otak arinih MySpace......banyak sangat pikiaq kot...he3..pikiaq apa ya..ntah lah..macam2 hal awai2 tahun nih..tp dalam dok pikiaq tue..aku tetap hepi ngan apa yang aku wat skunk MySpace...kadang2 je tak hepi.ha3....isshh..apa la aku dok mepek nih....dah3...kita enjoy sat dengan apa yang berlaku satu hari yg suda berlalu...


Kemarin opis aku wat majlis perpisahan kat sorang staff opis yang telah dinaikkan pangkat MySpace...waa..behnya dah nek pangkat..bila la turn aku plak..ha3....nak nek camna, keja dok men ja kat opis aku nih..hehehehe...nama dia kak lia...aku memang sayunk sgt ngan kak lia sebab salu aku buli dia..he3MySpace...bukan apa, aku tak dak kak so kat opis aku wat dia mcm kak aku sndrik...kiranya taraf kak tak sah ar..ha3....kak lea lembut sgt, tak reti nak marah tu pasai aku senang dok kongsi masalah aku ngan dia n dia akan bagi nasihat yg sempoi kat aku..pahni dia dah betukar aku dah hilang la sorang kak yg aku sayunk..MySpace.tapi tak pew, aku still leh kontek dia wit sms..kuase dihujung jari ja..ha3MySpace..so kat bawah nih aku upload kan picture wajah3 staff opis aku kemarin..
[SILA ABAIKAN AKAN KETAKCLEAREN KUALITY PICTURE OKAY]

barisan finalist penang next top model..muahahaha

ini la kak lea

nampak tak betapo lapaqnya depa nih

finalist sedang memilih makanan

sedap seh sampai aku tambah..ha3(ops..nih geng len punya kay)

beratur tuuu

anne wit me cari publisiti

aku tak pakai baju koperet..maleh...he3

kak lea dapat adiah..beh nyer

senyummmmm...

posing malatop beb...he3

2 comments:

Anonymous said...

baru reti nk ambik gambaq sekeliling ka.... :D abis la sorang geng tekan hon....

{akudakjaat} said...

bukan baru reti tapi da dapat greenlight utk mengexposekan diri depa ..huhuhuhu