29 January 2009

terasa nak menulis...



MySpace
Lama rasanya tak menghapdetkan bloq nih...cam busan lak tgk tak dak papa....so arini terasa rajin nak menyemakkan blog nih dengan citer ntah papa ngan gambaq yg mungkin jugak ntah papa...so let begin da journey babeh...ha3...Cuti 4 hari rasa beh sangat..bleh rehat!bleh bangun lambat!leh tidok lambat!leh perabeh duit!leh kaco org!leh makan banyak2...kah3

Hari Sabtu aku buat apa ekk?...haaa....aku ada kenduri..kenduri classmate aku..kendurik lagi....ari tu pun g kendurik gak...ha3..lantak la..aku suka g makan free nih...kah3...Nama dia Ct Ishah...aku risik2 ar camne kenai hubby dia...katanya cikgu kat sekolah dia ngajor rekemenkan anak saudara depa..ha3....senang kan!!!rekemen, mau, terus menjadik...so sweet maaa...so kat bawah nih adalah sekeping dua aku snap kan utk tatapan 'peminat2' sekalian...kah3...

i-cah wit hubby

i-cah wit pae

Okay...itu kenduri yang pertama...nih yang kedua pulak..hehehehe...Ini cousin aku plak...muda lagi beb...baru 21 tapi nak wat gena..'laku' awai..ha3.....aku nih tak laku2 lagi...awat tak tau...kah3...Ari tu aku dressing kunun2 cam ' ayu ' ar..last2 aku kena jadik 'mentara'...adoi..paneh beb ngan jubah pa bala aku pakai....ini smua kesian punya pasai sebab mentara tak dak so aku la kena jadik ngan adik2 aku n mak lang n mak aku tolong jadik 'pembubuh lauk'..kah3...Haa..tak caya tgk la mentara yang tak kurangnya ' ayu'..kah3..jgn jeles....eleh..mesti dlm hati uols ader 'terkata'..ceh..perasan ar minah nih...ayu kunun...kan ..kan..kan......kah3...tp picture aku jadi mentara tak dak ar, dah aku yg jd 'camerawanita'..layannnzzzz



cikin wit pae
pae wit anak sedara pupu papat
mummy pae dok cedok lauk


sista pae dok cedok lauk..


Selepas itu, ada lagi kendurik...hahahahaha...well..kan dah cakap...aku kan suka makan free nih....so aku cerita pasai makan je la...haaa..ni lak umah opismate aku..tapi unit lain2 la...dia kawen pun ngan org keja kat tempat aku keja gak...senang sungguh no depa mengorat..dapat terus kawen..hahahaha....mebe aku hak lelaki nih..memang baik dan sgt ramas err silap, ramah mesra,,beh ar kalau sembang ngan dia yang aku gelarkan helang perkasa..hahaha.....jom layan gambaq yg aku amik....he3



che wah..cuap2 lak..he3

ramai kan tetamu...mmg meriah
jubet wit wife
Haa...e 2 la kesahnya aku semasa cuti...tak p kenduri kalo, aku dok umah tidok..kalau tak tidok aku makan, kalau tak makan, aku tgk tv, kalau tak tgk tv, aku mati kot..kahkahkahkah......lawak je la...slalunya time cuti la time paling beh, leh rehat segala mental dan fizikal dari menjalankan pekerjaan kecuali perut ar, mesti bekerja hari2...bulan posa ja dia 'shutdown '...

2 comments:

Na Shari said...

Dear Faez...Na terjumpa ur blog ni masa browse kat blog ayu...anyway, tersentap jugak bila tengok kat bawah sekali tuh....kenapa di blur kan wajah si dia?

{akudakjaat} said...

kerana....err...nanti malatop opis aku kalau depa taw sapekah gerangannya....kakakakaka..