11 July 2009

hepi banget..yee haaaa...

Waa.hari ni aku bangun awai semata2 nak kongsi benda gembira gengan uols.ha3...apadia yang best sangat ni..haa....da r ujan kat luag nu..kalau tidok memng bes ar...tapi disebabkan nak story benda bes..memang sanggup tak tidok r...
semalam aku cuti...tapi masa petang...aku dapat sms dari mebe opis aku.yang menyatakan aku kena tukaq department..pehhhhh..mantop beb wa cakap lu..n i liiiikeeeeee it beb.saat yang aku idamkan selama ini...bukan apa..aku da busan siot..da 5 tahun dok jadi kuli aset opis..busan..busan...busan..so mula bulan depan aku kena ngadap public plak...aku kena jaga PPRT....PROGRAM PERUMAHAN RAKYAT TERMISKiN...waaa..interesting...ari2 kena ngadap public..ish..aku kena kuat nih...bukan apa...aku ni kan mudah kesian kat orang..kang hak tk layak pun aku bagi umah...hehehehe....wut eva hav been judge by da 'board of director'.aku terima dengan suka hati yang sangat..walo pun adaorg yang maw dan tak suka kena tukaq tapi aku tetap suka...finally aku tak yah dah sakit pala dok kira pen brapa,kerusi brapa,mesin rosak pasaipa...legaaa...alhamdulillah......so aku akan celebrate harini..cewah..mcm dapat sejuta nak celebrate na...dakla..kebetulan hari ni aku maw p Langkawi...kebetulan dapat lak gud news so apa lagi..horaaaa r weh....behbehbeh...tak sabaq nakpkeja lakrasa..salu rasa mandom ja nak p keja...tp pahni aku akan suka wei...hehehe ..tapi disebalik kesukaan aku..ada jugak kawan2 yang tak suka ditukarkan....n aku rasa kesian plak kat depa..bukan apa..tempat aku tu patot bagi laki yang handle..tp'da board of poyos director' tetap nak boh pompuan..bukan pa..senang nak'tolong' depa wat keja depa yang depa 'segan' nak buat tue......sabo ja la ekkk mebe2 aku....papapun aku da hepi banget...biaq la kena layanpublic yang bagai2 tu..dari dok kena kera kertas brapa banyak hampa guna...i dunn liiiiiikkkeeee it la.....ok end di situ tentang hepi...sambung lak hepi yang semalam aku lalui.....aku cutisemalam maw bawak mebe aku dari johor jalan2 dipenang...so..one whole day aku dan dia berjalan2 sampai penat dan krem kaki2 ku.hehehe..nanti da balik langkawi, aku letakla pic2 na...arini mcm tak brapa nak qajin load pic lak..hehehe...ENDS


No comments: