01 July 2009

letey n da rindu

Dah bulan Julai...bulan depan dah nak posa dah...cepat betoi masa berlalu...dan bulan depan gak agak mendebarkan bagi aku.cewah....hehe..tak dak pa aih...saja wat havoc...ehh..tak da kaitan ngan entri la cita nih..meh nak cita benda yang ada kaitan ngan entri....
Masuk hari ni..hari rabu..cukup 3 hari aku dok 'umah baru'...bukan umah aku..tapi umah orang...kiranya da 3 hari aku dok umah bujang...adoi..sangat letey okay...letey sebab nak kena bangun awai..huhuhu..salunya kat umah aku koi 6 baru bangun or 6 lebeh leh dok bersukaria g, tp umah baru nih, pukoi 6 da kena begerak mai keja..sampai opis koi 7 lebey gitu, sangat la awai...sempat g tido.....mcm la aku yang drive yang nak letey tu pasaipa...memang aku tak drive tapi aku letey pasai kena bangun awai....uwaaa..kesian kat mata aku dan kulit2 bawah mata aku...da tak 'comei' dah..kah3...serius weh...
Mesti ada kata, sapa suh dok umah tue kan....memang niat awai tak maw dok...tapi disebabkan aku mempunyai kelemahan, sangat senang rasa kesian kat orang, so aku pun teman la si dia di rumah baru tue...tak teman, dia pun dok sorang2...sian plak..tapi......ermmm...tak pa la..ni time aku tolong org, mana taw pah nih dia tolong aku plak kan...rindu gak kat mak aku, kat adik aku walopun keja dok gaduh ja ngan adik2 aku tue..hehehe..kemarin tengah dok boh minyak, aku tgk satu pompuan tu mcm mak aku..pahtu aku kata..."weh jet, tu mak aku tue", "waa..tak sangka lak jumpa mak aku"...time tue aku pandang dari blakang ar..mmg sebijik cam mak aku, nek lak keta kancil dok boh minyak gak...mcm beh ar nak p kat mak aku.........sekali org tu kaleh..opss..org lain la beb..adoi..rindunya kat mak aku...nak balik umah da tak sempat dah....da lewat sangat dah...adoi....baru 3 ari bukan 3 bulan pun....kan..kan...jiwa keras leh jadi lembut kerna penangan rindu punya pasai.tettttt
Pah buka posa, siap2 terus gerak p penang plak coz ada hal emergency budak2 jet.adoi sampai bila nak stop pun tak taw la...nak pecaya, tetap kena pecaya, memang benda2 halus ni wujud tp hati tetap nak mendenykan bahawa bukan benda tue yang patot disabitkan dengan benda yang tengah berlaku nih..ops..if sapa yang taw cita, taw la..if sapa yang blur2 ayam...biarlah hampa blur ekkk..he3...setle sume, pecut balik umah.salin baju.cuci muka.capai bantai pelok n terus zzzzzzzzzzzz....letey la ulang alik banyak kali...

No comments: