17 September 2009

dah nak raya...

waa...lagi 48 jam +++, kita bakal menyambut hari raya idulfitri utk tahun 1430h ni..so camna ngan persiapan uolss?..mesti meriah bagai kan....maklumla nak raya la katakan.....he3....aku?...aku plak sedang2 ja...camtu la tiap2 tahun pun...sangat sedang2..bleh camtu?...sekejap ja rasa 30 hari bposa..tup tup da nak raya..tup tup det aku pun cepat habeh...tup tup tahun rasa cepat ja tahun depan dah nak mai..tup tup umoq aku pun banyak dah tahun depan...hahaha...haiii......kalau la bleh bagi umur makin tua makin kurang kan beh...ewahhh...cakap..layak org tak ngaji kot..hahaha..alah...dah tak dak pa nak kata, kata p la...saja nak merajinkan jari nak menulis...salah kew?..hehehehe....
so dikesempatan ini, kepada sapa2 yang rajin membaca(rajin kew..mcm la aku ni ramai peminat)..sudi2 kan lah memaafkan diri aku nih if kerna membaca bloq aku nih bisa membuatkan uols kekurangan pahala...muahahahaha...bleh camtu....hahahaha..n kepada sesapa yang terasa terasi akan kata2 pedas didlm bloq ini...aku dengan seikhlas hati memohon ampun dan maaf, memoga dibulan yang sangat indah ini....aku dan kau sama2 zero k......ermm..tetiba rasa rindu lak dah...cait..dlm dok syahdu kemaafan nih leh lak rasa camni.....gewel=gelong+sewel...betoi pae ni....muahahahahaha.pape pun i lov u + i miss u + i need u + cant wait 2 c ya..ha3..



No comments: