11 September 2009

sakit

Hari ni da masuk 4 hari aku 'sakit' since aku balik dari merantau ke kolumpo hari tu....ermmm..sakit sungguh aku rasa...sakit hingga mensebabkan fizikal aku juga turut sakit....dugaan sungguh dibulan puasa nih walopun hakikatnya minggu ini aku da beraya pun.hahaha...jgn jeles ya kepada mereka2 yang posanya sangat 'penuh'..
sakit apakah aku nih?..sakit jiwa?...sakit raga?..err..ada ka sakit raga..yang aku taw boh barang dalam raga ada ar..ha3...ish..sakit2 pun aku boleh ketawa lagi ka?..e 2 la sempoinya aku nih..eceh...puji diri sndrik plak dah.....p mampoi la aku nih...keh3....eh eh ngutuk diri sndrik lak dah...ni la dikatakan kesan dari sakit itu...cakap pun da tak brapa nak betoi dah...aduhai wahai 'kesakitanku'..kenapa kau sakit disaat kebahgiaan menjelma..ewah...jiwang plak dah...meluat betoi...uhhh...tak sesuwei la beb...eh eh..suka hati aku la nak jiwang ka, nak mereng ka, nak apa..aku kan tengah sakit..ada aku kesah?..ha3..aduh sakit sungguh....tu la kunun2 tahan la sangat dengan panas....rupanya kau lemah la...baru paneh tengahri..belum paneh disana lagi tu...maw kau sakit sampai pensan berkali2..err....no komen...blum penah rasa paneh disana..ampun andai sentence kureng tepat...ye la..da tengah dok sakit nih....mcm2 pun da jadik tak betoi.....makk....i sakit nih...tolong la..tolong la picit sat apa yang patot..err,..kena picit kaa.....ha la..sakit ni mak...tulun...tulun....adoi....SAKITNYA aku minggu ni......:))



2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

meh sini mehhh... meh nk picit2kan...hehe

{akudakjaat} said...

ling........behnyew klau ling tolon picitkan...hahahahaha