02 November 2009

aku sakit larr

Aku tak paham la dengan hati aku nih...mcm biskut..sekejap ada sekejap hilang..should i do or should i dun?walau hati ni aku yang punya tapi aku sendirik pun tak paham kadang2..apa yang hati aku maw...apa yang hati aku tunggu sebenarnya....ikutkan hati ...belum maw 'mati' lagi..tapi kalau ikutkan nafsu nih..memang maw 'mati' pun...ada sapa2 kat luar sana paham pasai hati nih?...ermmm....sakit betoi la hati aku skunk nih....sakit sungguh...sakit dengan mcm2 hal sekeliling.....kan beh kalau tak punya hati..opss...mati la aku kan kalau tak punya hati...tak pun ada hati tapi tak berjiwa..bleh tak?...opss...terlebey suda bila hati da sakit...arrghh...i dun understand at all........ampunnnnn


4 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

simple!!!


suma tu kerana cinta!!! bila hati x keruan lalu angau.. risau.. jeles.. or 'x tahan' akan buat rasa sakit hati.. ssh hati.. atau maybe hilang hati n 'mati'nafsu...

dak pn hormon berubah!! kakaka

{akudakjaat} said...

LING.....HAI....NASIB LA ADA GAK LING YANG SGT PAHAIM I NIH...SAYANG KAT LING...HEHEHEH

[mohamadtahir] [mz] said...

sayang ajaaa:( bak sekupang dua beli aiskrim... :P:P

{akudakjaat} said...

sayang la.......lebey bernilai dari eskrem tue...che wahhh...hehehehehehe