25 November 2009

aku salah ka atau mereka yang kalut!!

Kadang2 dalam hidup ni tak smua benda kita kena story , kena war2kan kat orang ...ada benda kita boleh dan perlu war2kan..ada benda kita tak yah la war2kan atau bagitaw kat smua orang.....x penting pun ...dan bagi aku ada certain2 benda biaq aku ja simpan ..biaq aku dan orang2 dlm rumah saja taw apa yang berlaku......kalau melebih2 sangat...kang harapkan panas hingga ke malam...rupanya gerimis di petang hari..che wah :)......aku tak paham la dengan certain human being nih yang sangat suka 'ambik tahu' cerita2 panas orang lain.....mesti nak amik taw jugak....keranya kalau tak taw...bulu hidung panjang kot..tue yang kalut sangat nak amik taw.....ha3..kan dah kena sebijik!
Insaflah wahai certain2 manusia itu....cuba la blaja tentang menghormati hak privasi seseorang itu...cuba pk secara positif...mungkin dia diam sebab dia nak macamtu,nak macam ni..mungkin sebab tue...mungkin sebab ni....jangan la terus menuduh yang bukan2 bila sesuatu yang sangat 'hot'..kau tak taw tapi orang2 lain taw.....come on la beb.....kena habag kewww? jangan risau la...sampai masa...sampai satu ketika.....bau kentut aku dlm umah memang tak leh tahan lama..tetap ada bau juga..dan adik aku jadi mangsanya......keh3....so sapa2 yang paham secara tersirat tue bagus lah......mesti sastera dapat a++++++..ha3....
Aku bukan artis...bukan anak raja..di mana segala cerita buruk or menarik perlu satu dunia tahu....aku hanya lah aku...orang biasa yang hari2 naik feri p keja...nek bus rapit..so...apa jua benda yang aku sedang alami or akan alami..bagi la aku chance simpan sket....tak yah la dok sebuk sangat amik taw kan.....sampai masanya..sama2 kita raikan....tp kalau besday aku..kalau hari2 amik taw pun tak pa..i loiikeeee it so much...hehehehehehe.....takat tu dulu cerita tu....ada masa aku crita lagi na...:))



2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

...oooooraaang biasaaaa.. baaaasikal tuaaaa...!!


;))ahakss...


x suma org merasa nek feri tauuu..pastu jgn kentut dah dlm rumah tp kentut ats feri so feri belakang dpt bau... huhu

Anonymous said...

hahahahahahahahahaha......maw rem rosak lagik...