13 April 2011

hadiah kawen

Aku busan so aku rasa nak becerita....nak baca...baca....tak maw baca sudah.... errmmm...hari apa ntah masa dalam taxi nak mai keja aku dengag sinar...tajuk perbincangan depa hari tu....hadiah kawen paling di ingati ka or paling teruk ntah...tak ingat plak ..tapi lebeh kurang mcm tu la....rasa mcm nak call crita tapi tak pa lah crita dalam blog pun ok lah....

hampa taw dak hadiah kawen paling wadafak yang pernah aku dapat...?...actually hadiah kawen memang BANYAK sangat aku dapat..cewah nak mention jugak BANYAK....saja nak bagi hampa jeles....muahahahaha....n aku ucap thanks to those yang kasi ar....actually story ni mcm dah lapuk or macam da pernah crita kat orang kot tapi bagi depa yang tak taw meh la aku nakk habaq k...hampa taw aku dapat apa?....jeng jeng.....

hampa taw dak TONER PRINTER?....sapa yang rajin dok deal ngan printer mesti taw apakebenda alah nya toner tu.....amboi mentang2 la aku dok jaga aset kat perumahan tu...hadiah kawen pun hampa bagi toner na...kamjad betoi sapa yang bagi tu....tapi sapa ekkkk...ngaku la weh....bukan aku nak pukoi pun....dah bagi toner tu..tak pa....bagi la hak tak pakai lagi ok gak bleh aku guna.....tapi sekali depa bagi toner hak dah pakai dah...hampesklapa betoi....aku gelak kuat2 masa aku buka kotak hadiah tu....mcm eksaited ar...kotak lawo beb...walo pun depa balot dalam kotak kasut...!!! sekali......nahhhhhhh.....TONER beb......ko ada?...muakakakakakaka

walo pun benda tue mcm useless tapi aku rasa seronok plak bila aku kenang2 kan hadiah yang aku dapat tu...tapi aku agak ni mesti geng2 yang memang kalau aku jumpa boleh men tampaq pala ni....hehehehe....sempoi dak hadiah yang aku dapat...keranya sampai la aku masih mencari siapakah pmberi hadiah itu....misteri sungguh....ha3...apa2 pun teng kiu la pasai terkenangkan aku yang susah payah menjaga aset selama 5 tahun di Perumahan...kah3....

Tu ja la crita aku.....bes dak?.....tapi aku taw hampa mesti senyum gak bila baca ni kannnnn.......kaaannnnnnnnn...

No comments: