21 April 2011

jaga molot hokeyyzz...

aku tau...kau ada kuasa...tapi kau ingat la sikit...kuasa kau tu tak sehebat kuasa yang MAHA itu.....nasihat aku....mungkin di dunia kau boleh guna kan kuasa kau yang tak seberapa itu tapi ingat lah.....dunia ni hanya sementara....disana juga yang nyata selamanya........mungkin esok, lusa or bila -bila ..kau juga akan ke sana..jadi beringat lah sebelum terlambat....eh...dengar kata kau begitu arif akan hal2 keagamaan..jadi....ada kau praktik kan amalan yang kau belajar itu dalam kehidupan kau?.....ada?...ohhh ada..tapi kenapa tingkah laku kau menggambarkan sebaliknya?.....mungkin aku tersilap pandang kottt.....ya...skali lagi aku yang tersilap....kau yang TERAMAT BETUL kot......ha3.....ambik lah kat kau semuanya....kau kan berkuasa.......ya....berkuasa...




1 comment:

Ct Baizura said...

lawak tul ayat ang pae...aku baca pun boleh gelak....tak pa luah kan..luahkan..