25 July 2008

ako sangat ngantok

Mata sangat mengantok........sgt2 mengantok.....ari nih rehat panjang....jumaat la katakan.....nak tido tak beh, udara sejuk sgt dlm opis nih.......keja aku da settle tadi cuma tinggai sket2 ja lagi.....apa aku maw tulis ekkk......ermmm....haaa...satg nak p Gama....nak beli barang sket...bes la dapat la panaskan badan sket kat luar tu......harap2 tak hujan ar.....sejuk sgt nih.......harap badan ja banyak lemak..tapi aku jenis tak tahan sejuk...jem betoi....:)) :))....





Semalam masa balik aku lepak sat tunggu mebe kat Penang Sentral.....so far aku tgk ok la tmpat tue tp kecik la...maybe sementara ja kot...ari nih baru beroperasi sepenuhnya ..bus rapid pun dah masuk kat situ arini.....aku nih penghuni bus rapid yg setia la dulu...tp mulai minggu ni aku dah jarang da naik time balik coz aku da ada dreba baru...kehkehkeh.....



Waaa...mata sangat la tak tahan nak tutup dah nih..................tulunnnnnn...aku maw tido...tp aku ngak bisa tido...sgt sejukkkkkkkkkkk........................................picture tue tak dek kaitan k..saje je tak taaw nak letak pic ape.........kurang2 idak le kelam yerr yang...kahkhakhakhakha......

Ok...aku stop dulu...maw pigi panaskan badan kat luar....tata







2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

hehe...kan cantek dn ada seri bila ada gmbr...biar ar xda kena mengena pn xda sapa nk marah...makin sayang ada laaa:))kikiki...

{akudakjaat} said...

santek ka yang...hahahaha.......ok la......dari tak dak pa kan..hahahaha.......