17 July 2008

no tittle

Yahooo...hari nih hari yg memang bes...pasaipa bes?......pasai bos ako tak dak.......cc ako pn tak dak.....so kawan2 aku suda naik tocang.....tocang sudah sepuloh jari ..kehkehkeh


Hari nih memang bes sebab aku maw balik awai...ini malam aku maw pi Melaka...aku ada game...sila tgk picture tue....haa..aku men game tue la....aku sgt suka men game nih...memang bes dan aku telah jatoh chenta ngan game nih.....tapi aku tak leh men selalu la sebab game nih sgt la mahal so aku men bila aku dapat gaji jew.....mak tak mampu nyahh...heheheh...syok bila tembak org tp kalau kena tembak mmg la sakit n berbekas tp mmg enjoy....nak masuk askar tak layak so men game nih pun ok lah..janji rock..kehkehkeh.....




So aku nak settle keja aku pagi nih...pahtu leh la aku balik awal....yehaaaa...bes nyew.......g pun tak packing g barang nak g mlm nih.....eemmm....matahari suda tinggi so aku kena mulakan keja aku lah.....aku stop dulu...nantii blk dari melaka aku sambung semula.......daaa


2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

lang---> i ada angan2 nk tembak ko:))tguu laaa

{akudakjaat} said...

nak tembak i kew?..jom la lawan ngan i...kehkehkeh