15 July 2008

hAri yAng Membusankan.....



sudaa lama aku x update blog....pasaipa?...pasai aku telah dilanda demam kemalasan yg teramat dasat..kehkehkeh..nak cerita apa ekkkk ari nih?.....aku mula dari hari ahad lah..banyak sket leh aku crita,,kehkehkeh


13-7-2008

hari nih aku bangun awai...adoi..rogii oo kena bangun awai...sebab apa aku bangun awai?..sebab aku ada training paintball.....tepat pukoi 7.30 mak aku antaq kat seberang jaya...pahtu shema mai amik aku kat situ dan kami terus pi Pulau Tikus, tmpat aku dok training.....zup zap zup zap..sampai la kat tmpat tu.....hari nih bes..men tak penat sangat pasai...men satu game...rest...pahtu rest men lagi..kehkehkeh....keja rest ja...mmg tak penat lah.....


hari nih nasib aku amat la baik sebab aku tak kena walo sebijik pun peluru..kehkehkeh.....marker aku ja yg kena......so pukol 1, palet habes game pun habes...last palet team laki men ngan player pro...hancur depa kena tembak saja...kehkehkhe...


lepas men, g pekena nasik kt ospital....sedap gak lauk tempe masak cabai....dah lapaq sumua jadik sedap hehehe......lps makan........shema antaq balik ......sampai umah...wat apa yg patot pahtu.....layan bantai ar......maw taw ar.....sampai la pukoi 6.....huhuhuhhu.......ini la hobi yg paling aku tak leh tinggai...:))...itu la kesah aku pada hari tue.....


14-7-2008


Monday is coming............hari yg paling tak bes org kata.....org yg kata aku ikut ja la..kehkehkehkehkeh......mlsnya nak bangun pagi tue..adik aku cuti, mak aku cuti, aku pn mcm nak cuti..tp tp....ntah kaki aku TERajin plak bejalan bangun...kehkehkeh....


Sampai kat opis.....aku baca paper......pahtu aku baca email...mak nenek punya banyak spam..adoi..sabau ja la......kelebek punya kelebek sampai pukoi 9.....aku mula la wat keja apa yg patut....keja tak la banyak sgt..saja ja wat2 mcm banyak keja..kehkehkehkeh..well..mcm hampa tak kenai aku nih.....:))....


tengahari pala aku sakit..aku pn tak x taw pasaipa..tp aku rasa pasai banyak pikiaq sgt kot...ha la pikiaq mslh negara..mslh dunia...mslh negeri..mcm2 mslh la...tu yg pala sakit tue...kehkehkeh.....pahtu aku pn tepikir nak balik ja....mata pun dah kelabu asap dah dok ngadap pc dari pagi......hehehehe....aku pun dengan bangga nya mengisi borang kuar pejabat....alasan aku urusan bank..kehkehkeh..bijak tak aku?.....selepas diluluskan oleh cc aku....tepat kol 2 aku terus blah balik......zup zap zup zap...kol 5 aku sampai umah...patotnya sampai awai...tp utk mengelakkan aku ditanya oleh mak aku pasaipa aku balikl awai..pepandai ar aku cari port nak lepak...........


sampai umah, mak aku dok smayang,,fuhh slamatt.....aku pun terus wat apa yg patot dan dgn sekelip mata aku dah ada atas tilam kesayangan aku......huhuhuhuhuh..yahoooo akhirnya berjaya jugak merealisasikan hobi aku tue....sedaq2 pukoi 7....pehhh..layan beb.....e 2 la kesah aku kemarinn......hehehehe






No comments: