28 June 2009

hari ini

Hari ini...ahad...apa aku buat...jeng3..ala...bukan menarik pun......saja ja wat gempaq sket..ha3...pagi aku bangun ...terus wat make over sket kat bilik tidok aku...da lama tak make over..dok besawang sangat dah...setle tengahari..pastu hujan...ingat nak tdo ar tapi tak jadi coz aku tak ngantok...hehehehe...tido ja aku taw kalau tak p mana2...ptg koi 3 baru jet mai amik p uma syapit...mebe aku sorang nih da peknen 3 bulan..hehehe..bes je ..aku?....aku belum masanya.....auw..:))...borak apa yang patut sambey pekena mee kuah...boleh tahan sedapnya...memang tengah lapaq pun..hehehhe.....koi 6 aku balik...tgk mak tak dak so aku pun layan la tenet sat...salu cuti2 tak ramai yang on9.....tak pe la...saja la dah tak dak keja...sambey dok ym ngan mebe vf yang paling lama aku kenai..dan aku p time dia kenduri kawen dan sampai hari nih aku besfren ngan dia..da ada anak sorang da...da dia baik ngan aku...dannn..dia lelaki..ha3..boleh....berkawan biar ramai kan.....g pun bini dia ngan aku ja..mantopppp......
okeh..aku maw p mandi..sudah petang sgt dah..tata

No comments: