28 June 2011

biaq tak segak jgn tershashul

mai nak habaq cita best ptg ni

tadi satu mamat mai opis aku...hensem siot....

kan aku penjaga kaunter yang setia

pahtu dia kata kat aku...

si hensem: slamt ptg cik....

aku: slmat ptg...(sambey senyum)..maklum la dia hensem..(oppss..org tak hensem pun aku senyum taw....ha3)

si hensem: boleh saya jumpa mr ONN KAI LAN

aku: (dlm hati aku dah gelak gila...tapi depan dia aku control lagi la.)

eh cik...mr ONN LAI KUAN kot..

si hensem: (sambil senyum lebag) dia kata...opsssss..saya tershashul

dan aku pun menunjukkan arah ke unit Kerajaan Tempatan sambil dok sengih....dan dalam hati totap nak kata...biaq tak hensem tapi jangan la dok tershashul.....kai lan ikan masin ka bang....keh3

lawak untuk hari ini pun berakhir.....KAHKAHKAHKAH

No comments: