23 June 2011

salah ka ? tak salah ka?

satu isu yang skunk nih tengah menghantui pekerja2 bawahan mcm aku nih...

kita kalau buat apa pun mesti ada turutan, cara2 yang perlu diikut, seni2 yang perlu dilorek dan macam2 cacamarba lah.......main point yang aku nak habaq kat sini issssss....salah ka tak salah ka kalau aku...ya...aku...aku si penaip ini entry buat sesuatu pekerjaan yang aku taw ada rules n regulationsnya or in malaynya..... che wah..ada syarat2 yang patot dipatuhi ..dimana syarat2 tersebut telah dibuat or dipraktikkan or diamalkan sejak mendapat anugerah2 di atas kecemerlangan jabatan kau AKAN TETAPI aku orang bawahan WAJIB OR PERLU OR MESTI OR KENA IKUT OR WUTEVA MADAFAKA kan..akan tetapi rules2 tersebut diatas tidak dilakukan ole orang2 atasan kau sendiri....easy said......KAMI ORANG ATASAN TAK PERLU IKUT PERATURAN...KAU ORANG ORANG BAWAHAN KENA IKUT PERATURAN...mcm wadafak tak?...so...if aku as known as orang2 bawahan pun dah tak mau nak ikut peraturan...should we be blame? salah ka kami orang2 bawahan?....salah ka?......pendapat aku....aku kata tak salah sebab orang2 atasan pun buat dan sudah menunjukkan contoh yang 'sangat good' bak kata omputih.......why not we pun nak buat gak mcm apa yang korang buat...baru la ADIL n Telus.....katanya laaa.........CAT or kucing...cekap telus akauntabiliti kununnya laaaaa...bukan ka....cukup aktif tipu?...muahahahahaha...dah..dah....nanti kena masuk ISA plak...muahahahahaha....pikir2 la wahai orang2 bawahan.....aku skunk ni dah longgarkan sket skru2 aku .....skru apa jgn ditanya...just me, myself n i ja yangtahu...hehehehehe.....





No comments: