08 June 2011

patot ka

Aku mulakan entri hari nih dengan mata yang mengantok dan otak yang busan...dalam pala otak dok nampak ciskek ajo.....Actually kan...aku mcm nak kongsi sesuwatu tentang pe'el sesetengah pekerja-pekerja kerajaan macam aku nih...tapi bukan pe'el aku la...pe'el orang lain....memang la tak elok dok bercakap hal orang...tapi pedulik hapa aku....aku yang dapat dosa...uolsss pun dapat becoz uolss read da stori yang aku nak stori ...kan...kan...kita pakat share la sorang sket dosa tue....hehehehe...amcam...ehh...da melalut plak aku.....


Kadang2 aku tak paham la....kau dah dapat bos yang okay tapi kau ambik kesempatan diatas kebaikan bos kau tu.....kau tak pandai buat surat...dia tak marah....kau tak pandai organize kerja...dia tak marah....kau gagal dalam menyediakan surat yang mengikut skema dan due...dia tak marah....kau lambat buat surat or kau bagi alasan yang bagai nak rak pown dia tak marah...kenapa kau terus terusan buat dunno ja bila dia bagi kau kerja?....kau taw tak banyak kerja kau dia yang kena buat?...kalau kau tak pandai....ACCEPT OR DLM BAHASA MELAYU...MENGAKU@TERIMA KELEMAHAN DIRI KAU TU....belajar la beb.....cikgu ajaq..tak paham tanya...dah tanya..cuba apply...tak jadi cuba lagi.....aku pown kat 10 kali wat kek..baru nak jadi gebu.....belum lagi yang jadi hangit dan kelat...haisshh...untung kau dapat bos yang baik hati.....untung sungguh....yang aku hairan .....FB...or MUKA BUKU or wut eva jadah....kau pandai puleksss buat....hai...untung la nasib kau..n dalam masa yang sama aku jadi sedih plak tengoks kau......dugaannnnn


No comments: