27 February 2012

benci

aku sgt bz


aku cuma suruh dia buka envelope sahaja


becoz form dihantar dalam envelope


tapi dia kata...kalau dia free dia buka


wutderhellllll la tis ladies yo...


aku gila bz..dengan ada benda urgent lagi, dgn surat tak buat lagi


tangan dua ja..bukan ada banyak macam.......opsssssss


dia bukan bz pun...hari2 lebih dari sepuluh kali hadap cermin


mmg dia cantekksss tapi kalau dia rajin lagi bertambah cantekss


ehh..canteksss ka?...opppsssss


ya....aku sedang kegeraman dekat tis ladies yo...




-180 form belum key in


-plus atas meja yang sedia ada still betimbun


-plus dalam tray ada surat nak kena jawab blum aku usik


-plus form dari tingkat 3 pun belum sentuh...


-plus permohonan p/milik belum block lagi...


-n baru tak sat developer baru antar lagi form...arrghhhh...

-


tapi aku stop kejap nak type dlm bloq becoz aku sgt STRESSS DAN TENSEN...








2 comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

hahahhaha..cam tau jer si cantekkkkkk tue

{akudakjaat} said...

princesssss ooooo kat opis ni