16 February 2012

musykil

Satu hari aku kat konter mcm biasa. Then datang satu couple(somiistri ) nak minta unit aku buat surat nak sambung letrik dirumah ppr depa kena potong...so mcm biasa aku pun refer kes depa kat bos aku...then tup tup aku nampak depa dah settle dgn bos aku then aku dengan bz bodinya tanya...becoz last year aku pernah jaga ppr so saja...nak menyibuk...

aku : puan...kes tadi tu...kalau nak sambung letrik..kena ada surat tawaran baru kan....td surat yang dia tunjuk tu..tarikh sewa dah tamat...

puan : tu la pasai tnb tak mau sambung...

aku : depa cakap dah kena potong letrik lama dah...suami dia keja pa?

puan : taw dak...suami dia tak kerja...hehe

aku : bini dia?..nampak sehat ja...takkan tak kerja kot...

puan : suami dia sakit mental....baru keluar tanjung rambutan ...bla..bla..

aku : oh ya ka..tapi nampak macam ok ja pun td

puan : taw dak anak dia brapa?

aku : brapa ?

puan : 13 orang....kes ni kot yang bla..bla..bla....masa p wat siasatan...bla...bla...bla...

aku : 13?????suami tak keja...habih tu bini dia keja apa? nak bela 13 anak...dasat

puan : keja buat anak la......hahahaha

aku : hahahahaha...cis....ish...tapi respek la...13 anak beb...sorang pun penin pala nak handle...ni 13

puan : tu la...tak taw la...

aku : anak 13..suami mental?..kat mana yang mentalnya puan...hahaha

puan : haahahahahahahahaha...dah dah....merepek je

dan aku pun keluar dari bilik bos aku sambil terpikir2 DIMANA SAKIT MENTALNYA

No comments: