24 February 2012

boleh ka?

Aku kata aku nak kurangkan lemak
depa pakat gelak kat aku
betoi..aku ulang aku nak kurangkan lemak
depa tak percaya
sebab aku malas berjalan jauh...malas bergerak...malas mcm2 lah
tapi depa tak taw..sebenarnya aku bukan cakap betoi pun
kahkahkahkahkahkahkah
aku tipu ja
kahkahkahkahkah
ingat senang ka kau nak bercerai dengan lemak setelah kau berumahtangga dengan lemak kau selama lebih sedekad?
kahkahkahkahkahkahkahkahkah
tapi bila aku kata aku nak kurangkan pengambilan ayaq ais...haa e tu aku cakap betoi.tak tipu.sebab aku kena kurangkan ayaq ais is aku selalu sakit orat...keh3
tapi sejak dua bulan dah mengamalkan pengurangan ayaq ais dalam kehidupan...cewah...
sakit urat dah tak jadi...tudia...ayaq ais memang kamjad kan
Lagi satu target utk mengurangkan teh tarik dan ayaq tin(sedap tuu) pun dah semakin berjaya...Maklum la dah masuk angka (pokok) ni...aku rasa penyakit mcm suka sangat plak dah kat aku...penyakit 3 serangkai kan suka kat org2 mcm aku ni...gemuk.minum makan benda ada gula banyak so....target tu nak kena kurang la benda2 bergula ni
Harapan aku sangat tinggi untuk aku mengurangkan makanan bergula dan ayaq ais..InsyAallah




No comments: