13 November 2012

Aku tak SUKA tapi aku TERPAKSA

Di antara senarai keja aku adalah
meng-key in- borang permohonan rumah
aku suka sebab macam2 jenis -kepelikan maklumat- yang aku jumpa
tetapi dalam banyak2 borang yang aku paling tak suka key in ialah
pemohon yang kerjanya adalah
1- menjual daging B***
2- meniaga BAK KUT TEH
Aku bukan  nak racist ka pa...tetapi
borang ni selalunya BERBAU...
Danggggg!!!!terpaksa aku pergi membasuh tangan aku
Eh kau orang...aku tak tipu...jujur aku cakap
Aku dah key in 3 kes menjual daging dan 2 kes meniaga BAK...sungguh....borang ada bau ooooo
Haiiiii.....aku TERPAKSA...tapi lepas tu pi basuh sebersih2nya tangan aku ni...yang akan aku guna pulak
untuk buat macam2 perkara...haiiiii...sabar aje la....
Belum lagi aku cerita perihal borang PPR yang aku pernah key in dan di bagi oleh pemohon itu sendiri dan borang itu basah, berlipat dan berbau hancing!!! Aduh..nasib la... aku dah terlepas bergelumang dengan borang PPR...ha3...
Keterpaksaan dalam kepatuhan


No comments: