28 November 2012

Beezee bodee

Sekeliling aku ada ramai orang bizi bodi
termasuklah aku...haa3..aku mengaku aku bizi bodi tetapi
ye tetapi.....
bizi bodi bukak blog cari menu apa yang blogger masak hari2
bukan bizi bodi org tu tak p keja ka, tak mai keja ka eh tersama
org tu pi bank ka, org tu tak mau buat kerja ka
bagi aku lantak pi lah kat org tu.
sket pun dia tak usik nenen aku
tapi aku hairan dengan segelintir orang sekeliling aku
yang mengaku rajin pi dengag mengaji ustaz2 terpilih
yang rajin pagi2 pi smayang Dhuha kat surau
tetapi perangai bizi bodi nya masyaallah...
mohon di buka hati supaya lebih menjadi org yang lebih elok pekerti yer
Awat yang bizi bodi sangat ekkk...ish tak paham la  aku
kalau muda tak pa r ni dah layak dok umah jaga cucu dah pun
haisshhh.....aku masih tak paham kenapa masih ada manusia sebegini
nasihat aku, kalau dapat satu info yang tiada kesahihan kebenarannya,
elok la tanya tuan punya badan ekkk
plezzzzzz dont make ur own conclusion...like hell lah u
ok...stop..ada public ya'









sumber-pakcik gugel

No comments: