28 November 2012

I is Happy

today is my doter besday or in malay
hari ini hari lahir anak saya
cewah skeemaaa gila
aku tau betoi ka , tak betoi ka aku type totap menjadi pojaan readers kan..ouchh...
ya...hari ni ain dah cukup 2tahun. sekejap ja rasa
dari sekurus kurus alam..n now...ain dah gumuk.hehe
Seronok tgk anak makin membesar...buleh la tambah kuota lagi...ha3
Ain da boleh paham arahan, ikutan yang aku atau makcik2 dia suruh
boleh kira 1-10 dalam bahasa paleolitik
boleh baca doa makan..pun kedengaran macam bahasa moden sket dari paleolitik
jadila kan....ada peningkatan...hasil dok hantaq neseri dan juga guru tak terlatih dirumah kan...he3
Doa aku mudahan anak aku diberikan kesihatan yang baik,
dijauhi dari perkara tidak diingini
dijauhi dari kemaksiatan
menjadi anak yang mendengar kata..haiii
Ayah ain dan mak ain nak bagi hadiah kat ain
tapi tunggu ayah balik dulu na...ari ni mak beli kek...nak kek cap apa ce cite
eh lupa ain mana pandai cite lagi
cuma pandai kat nak cu..uu.cu...iaitu susu
tak pun nak ayem...bukan ayam tapi ayem ye puan2...
Pasni buleh dah la ajaq tak pakai pempes
Da besaq la kata kan...apa barang pakai pempes
pahtu ain kata..eh mak pun besaq awat pakai pempes
mak ain kata..nak buat mcm mana...TAKDIR
KAHKAHKAHKAHKAH
miss u la ain..wait for mummy yer...auw....
 

No comments: