21 June 2009

cacamarba

Ermmm...malam yang sangat panas....memang pun musim kemarau skrang nih kan....hari2 perlu tak berpakaian didlm rumah..wajib gitu..hehehehe...kemarin dan hari ini...buat apa ekkk....saja la da tak tau nak type apa kan....kemarin satu hari kemas rumah ja.kemas dan cuci dua rumah.satu di sini dan satu disana.di sini rumah sendiri, di sana rumah seseorang.rumah di sini da siap di touch up sket dan rumah disana plak sedia untuk dimasuki tak lama lagi...mungkin esok, lusa atau hari selepas hari lusa..ngerti?..hehehehe....sungguh penat hari semalam ...sakit pinggang..sakit kaki..sakit tangan..semua2 la sakit.malam gerak ke utara atas satu urusan yg tak penting sangat tapi kena p jugak dan balik semula ke penang pukoi 12.30 pagi baru sampai..hehehe...nasib hari nih cuti lagi so..leh rehat sepuas hati dan jiwa..
Hari ini?...xtvt apa lagi ekk...keja jalan ja aku nih..janji ada yang sudi nak membawa aku bjalan2...ada orang tu maw ajak p kamdar tapi sampai ke sudah tak roger pun ..tak pa la..maybe dia bz kot..tak pe...aku mengerti..so aku dan kawan aku yg setia sangat membawa aku pun bercadang maw cari langsir di kilang di padang serai..so bergerak la kami dua ke sana...cari punya cari tak jumpa pun kilang langsir tue...pahtu tergerak hati dia nak cari perabot rumah baru dia dan kami pun begerak ke bukit minyak pulak. tu dia..jalan sungguh kan..hehehhehehe..akhirnya dapat la 2 set katey, 1 set kabinet tv, 1 tilam queen,1 set meja makan utk 6 org...1 cermin dan 1 meja kecik.....boleh?..dalam dok nak survey ja tue..bukan barang aku taw..tapi dia....dia kawan aku yang nak masuk rumah baru..aku cuma peneman yang setia.ha3...settle bayor terus p umah dia...lepak sat pahtu gerak balik...cadang nya mawcari almaribaju dan kabinet dapor tak kesampaia...minggu depan pulak kot...bajet hari nih da maximun so minggu depan gaji kan..kan..kan..hehehehehe..pasti dapat punya ....
Malam ni aku depan laptop..nak tido sangat tak ngantuk..terasa nak luahkan sedikit kata2 yang sangat jiwang hari nih..sila korek kerongkong kalau terasa nak muntah.hahahaha..untuk keberapa ratus kalinya aku ingin menyatakan aku sangat rindu kekaseh hati aku.ha3.....gatal tak aku?..ada aku kesah...besa la tanda2 org sedang menjatuhkan hatinya utk org lain kan..kan..hehehehe..awat tak taw rindu sungguh aih...baru ja jumpa minggu lepas....rasa mcm dah lama sangat tak jumpa.ha3....tapi tadi mcm ada ura2 maw gado tapi cepat2 jauhkan perasaan tue..bukan apa...org bintang pieces cepat sangat nak frust...kang telajak frust susah la..hehehehe..x da papa pun...okay alwiz k....huih..panas sungguh dalam bilik nih..pasang kipas pun dok paneh lagi.....dunia..dunia...baru paneh dunia kan....

No comments: