12 June 2009

macam-macam

Terasa lama tak boh entri..che wah..lama ka...uhh..ada aku kesah....poyos seh ayat..he3...

Ermm..sedaq tak sedaq, rupanya dah masuk setahun umoq bloq aku nih..lama tue....kalau baru sebulan kira baru ar, ni da setahun..kalau kawen da bleh anak dah nih..hehehehe....mula2 nak wat bloq pun, bukan aku nak sangat tp dah terpesong dari landasan kelembutan hati nih, aku pun try ar wat...bila dah lama2 rasa bes plak..agak2 geram atau ada papa yg rasa nak luah, leh ja aku luah kat bloq nih..nak ngutuk pun beh gak kat sini.hehehe...so aku nak ucapkan epi belated buzday kat bloq aku nih...hadiahnya ialah aku akan terus mengepost entri walopun sgt jarang dan lembab.ha3...walopun jarang mengepost pun tak pa janji aku tetap ingat yang aku ada bloq nih...



Esok sabtu kan...so esok aku cuti..waa..beh nya....dan esok jugak menyaksikan 2 insan bakal disatukan di atas pelamin..ngeh3,,,,yang pasti bukan aku okayyyy ... tetapi kawan2 aku yang kesahnya sangat 'rojak' tetapi akhirnya kemenangan di pihak dia..cuma aku berharap sangat2..jgn la kawen sebab hang dah rasa tak da sapa nak kat hang, pendek kata mcm desperate sgt nak kawen sebab umoq koi betambah kot..aku tak kawen g , tak de hal pun..mesti hang kata ..ala...hang pa tak paham..bla...bla..bla..pape pun biar lah kita kawen sebab kita memang nak kawen dan sebab kita cinta org tue, jgn kawen sebab desakan family atau sebab alasan2 yang sangat fcuk...ape pun aku mendoakan agar kebahgiaan menjadi milik korang berdua....maaf!aku tak dapat menyaksikan kegembiraan mu wahai teman ku kerna aku ada misi yang perlu aku usahakan terlebeh dahulu.ngehngehngeh...

Esok sabtu kan...sabtu yang sangat aku tunggu..kerna kekaseh hati maw datang jumpa aku.hehehe...mesti gembira bukan dapat bjumpa kekaseh hati..sape tak hepi jumpa kekaseh, makna hatinya ada sedikit kekurangan kewarasan jiwa..muakakakaka...betoi?..tak betui?...ahhh..ada aku kesah...esok maw cari sesuatu yang sangat penting.ape?..ehh..nanti dulu...entri akan datang pada bila ntah, baru aku akan menstory kan apa yang aku cari.hehehe..waa..tak sabar sungguh maw bejumpa kekaseh hatiku...cepat la petang berlalu...cepat la...sungguh kurang kesabaran maw jumpa..hee..sgt gatal aku...mmg pun!!

Dan..hari nih jugak, bukti kepada skandal antara 'timbalan' dengan 'staf bawahan' nya agak mendekati kebenaran..kerna dibuktikan oleh satu ..err..dua sms bergambar...so...should i trust?..at tis mument the answer is YES ...kenapa aku kata YES..kerna aku telah melihat bukti...ada bukti, kata-kata sudah tidak berharga lagi..ada kebenaran di situ, sebalik ayat yang aku katakan...anjakan kemarahan semakin meninggi gara2 diTIPU hidup2..hehe...memang budak tue marah betoi kena tipu..tp tak pe...bukti dah ada..kita tunggu adegan selanjutnya tentang SKANDAL ini.tak gitu N-O-P-Q??..ngeh3..:P..waa..sungguh hot department ini dengan gosip, dengan disiplin, dengan skandal, dengan mcm2 lah..tak caya?..cuba masuk untuk tempoh masa setahun..kompem..dapat taw mcm2...dan aku tetap aku..tetap melakukan tugas yang disuruh tanpa melawan hakikatnya sangat nak 'berperang ' dengan sahabat2 'timbalan'..ehh...ape kaitan skandal ngan keja aku ekk..ehh ehh...aku sakit jiwa dan segalanya bercampur..kah3....nama pun entri macam-macam..so macam-macam ada la ..berhenti di sini..perut sakit makan ciken cop yang sangat sedap..cashier dia pun encem tapi sangat anak ikan.kah3..daaa

6 comments:

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

1) owh..patut arr tak mai kenduri adik aku..rupe2nyer en.daud nak dtg...!!!! Takpe...aku ngan En. Sameon..cintan habih...pandai nyorok yek..cover line nampak..

2) yup..peon..tak sabar nak tgu sambungan citer scandal yg terjadik kat opis nie..so ...terjah..jgn tak terjah!!!!

Anonymous said...

maw dok taw ar......ada la org tue becinta tak pedulik kat org langsung

Anonymous said...

uik gossip x abis dr dulu smp skrg na.. bgus sungguh perkerja kt departmnt tue... cek dh ketinggalan laa dengan gossip kt sana.. apa pun mmg tetap malatop beb...

Anonymous said...

pae, aku dah tau cita dr a sampai u...tapi tak dpt bukti lagi la...mai share pic....aku pun nak tgk gak...ni bai la...tgh pantang boring..tu yg terjah blog hang

{akudakjaat} said...

nurul>besa r, da nama perumahan, pasti malatop all da year.

{akudakjaat} said...

ayo bai...mana hang taw aku ada bloq nih..kah3.....glamer ar aku pasni...hehehehe..seglamer skandal tue beb....

pic tue ada kat NOPQ...terjah la dia weh..hehehe