02 June 2009

sangat indah

Wah, entri mcm bes tp mcm teruja gak kan nak baca....hahaha...aku yang tulis pun rasa sweet je nak merajinkan jari aku menulis kat sini...kenaper ekkk...ha3..tak der pape pun, saje nak menerujakan uols utk terasa nak membaca..waa..kejam kan aku...poyo seh!!:P
musim cuti sekolah ni memang bes lah bagi mereka2 yang begelar cikgu..mane tak behnya,cuti sampai dua minggu, peh..awat la dulu aku tak jadi cikgu..tak pe..aku tak kesah pun..ada aku kesah?..keh3...guna ayat azwan ali sat kat sini....cuti sekolah?..aku buat apa?eh aku bukan cikgu pown...aku cumalah pekerja yang kerjanya tidak mengajar orang tetapi membuli orang.kah3..kenapa aku kata aku membuli...cita dia camni..aku telah mencutikan diri aku dengan membawa sekali kunci stor ..so bila orang mau stok, tidak boleh ambik, bila depa tak boleh ambik, depa call aku di rumah, sori la cuti2 aku nak angkat tepon..maap ya kawan3..itu lah POLISI aku bila aku bercuti..tamo cmpoq hal keja ngan hal cuti...mud bes2 nak cuti leh ilang ooo kalau opis kaco..hahahaha..tp kali nih mmg salah aku, terambik sekali kunci stor tue..maklum la kalut2 nak balik..so pakat gelabah la da kertas da habis..heheheh...PADAN MUKA mereka..yucks..jahat sungguh aku...ADA AKU KESAH?
Cuti?...mana aku pergi...ala...bukan jauh pun, g kenduri ja pun...bukan besaq sangat yang nak aku cerita pun tapi yg satu nih aku juz nak berkata- kata ja sebab aku terasa sgt seronok boleh buat...uols nak marah?..ADA AKU KESAH..hahaah..ish apa aku melalut nih ...so aku mula dari hari sabtu lah ekkk....eerm...pas zohor jet mai amik aku...kami p tgk show house kat Bertam..umah cantik gak tapi sangat mahal loo..bleh la takat nak jamu mata, pahtu terus g makan....pah makan terus g penang sebab mlm tu Jet ajak aku join BBQ party kat Kem Tentera Batu Feringghi...da makan bute, tunggu g, aku kan suka sangat makan buta..uols tak ka?..uh..ADA AKU KESAH?...hahahahah...round 11lm mata pun da ngantok so aku ajak jet balik, tinggai la tentera2 tue ngan budak2 tue....esok depa hantaq balik..ahad betolak g Kangaq ada kenduri kawen cikgu shila..koi 12 betolak dari penang and round 2.45 sampai la kami kat sana..aku p ngan jet...ohhh...lupa lak nak habaq..jet tue seorang perempuan yang bekerja sebagai cikgu dan selalu jadi pemandu aku sebab aku tak dak keta...kakakakaka.....jahat kan aku?.....ADA AKU KESAH...ala..da dia ajak, aku kuaq ar, kalau dak aku dok umah layan bantai ja...haa...da abis kenduri ingat nak balik penang tapi cam malas..pahtu ada la idea jahat aku nih..maklum lah da dekat ngan buah hati aku...so...aku pun menjalankan tugas2 tak rasmi aku dan akhirnya dia pun SMS..haa..mlm ni koi 8 lebeh tunggu kat changloon..jeng3...jerat mengena..kah3...ADA AKU KESAH?...
Haa, ini lah point paling bes nak mengaitkan entri hari nih ngan cita nih, b4 tat aku wat pembuka cerita dulu supaya uols rasa nak muntah2 baca....e 2 pun kalau uols sudi la nak membaca kan..ehh..ada ka org nak baca bloq aku nih..ntah2 aku yang perasan..huhuhuh..ah...ADA AKU KESAH..so tepat 8.30 aku n jet n si dia dinner ar, dari ptg tak makan, lapaq gila nih..nak2 ngan kekaseh hati ada, lagi la betambah lapaq bukan kenyang..kah3...pas beborak sgala mcm , kami pun hantaq jet balik otel..che wah..dan2 kami bila jumpa kekaseh hati..hahahah...ah..ADA AKU KESAH?..ye la, tak kan la nak ajak jet dating, mana rock..nak dating maaa...len la nak wat kenduri ka leh la ajak dia..hehehe....so aku dan kekaseh hati pun pergi lah berdating di mana2 lah yang kami rasa nak pi....hehehehe...indah bukan?....uols rasa indah tak bila aku dah hampir sebulan tak jumpa kekaseh hati n mlm tu dapat lak dating..peh...meletop la beb wa cakap lu......oit oit oit.....jgn dok pikiaq kot len....kami masih dibawah tahap kesedaran yang tinggi okay...kah3.....tp kalau terlebey suda pun..ADA AKU KESAH...so uols pun jgn la kesah..kah3...waaa sedey nya aku maw bepisah ..ye lah..esok aku da nak balik penang..uwaaa...missing u beb....full stop cita ni...esok aku ngan jet p soping sat kat bukit kayu itam, dapat la beg sebijik...beg yang aku idam lama dah..ala..tak dapat hak ori, hak ciplakcipluk pun ok ja bagi golongan2 bpendapatan rendah nih...keh3....pastu singgah jap aloq star makan n terus la balik penang...mlm tue wat jahat lagi ngan jet..keja wat jahat ja aku nih...kunun habaq kata nak pi ekspo tapi pi layan anak tekak 2 jam..maw leleh dengaq jet nyanyi malam tue...kah3.....................mlm pun berlabuh dan cita aku pun belabuh..blehhh?...k...jumpo laie di lain ari yg rajin nak menaip.

p/s: tulun kIra jap baper banyak ayat ADA AKU KESAH?...

No comments: